Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Sneh znemožnil Ryanairu lietať

30.11.2010
« späť
ryanair-kupena.jpg

Plánujete v zimnom období cestu do zahraničia a sneh vám skomplikoval cestovanie? Už sa vám stalo, že Ryanair váš let  z dôvodu nepriaznivých podmienok zrušil a vy ste sa to dozvedeli až cestou na letisko, prípadne až na letisku?

Čo môžete robiť?

 

Pokiaľ letecká spoločnosť zruší let z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, je potrebné kontaktovať ihneď pracovníkov leteckej spoločnosti na letisku, ktorí vás budú informovať o náhradnom riešení. Dajú vám na výber dve možnosti, a to prebookovanie leteniek na najbližší možný let (niekedy je to aj o 2-3 dni) alebo možnosť vrátenia peňazí za zrušený let.

 

Potom informujte aj predajcu vašej letenky (stačí mejlom), že ste si let zmenili, prípadne že ste požiadali na letisku o vrátenie peňazí za zrušený let.

 

 

Ak ste sa o zrušení letu dozvedeli ešte v pohodlí domova, môžete o prebookovanie letenky, prípadne o vrátenie peňazí požiadať aj sami cez internet na stránke leteckej spoločnosti Ryanair. Aktuálne a plánované zrušené linky Ryanairu nájdete TU.

 

Prebookovanie, prípadne vyžiadanie celkovej sumy za zrušený let (full refund) je možné požiadať aj u predajcu vašej letenky. Ten vám zabezpečí, aby bola letenka prebookovaná k vašej spokojnosti, prípadne požiada za vás o vrátenie peňazí za zrušený let.

 

 

Letecká spoločnosť Ryanair vracia peniaze za zrušený let spravidla do 30 dní odo dňa vyžiadania, ale zo skúseností vieme, že niekedy to trvá dlhšie.

 

Odporúčam vám 24 hodín pred odletom sledovať aktuálne správy, internetovú stránku leteckej spoločnosti Ryanair alebo stránku letiska, z ktorého odlietate, prípadne informovať sa u predajcu, či nenastali pred odletom nejaké zmeny.



© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent