Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Len nech nemešká...

18.04.2011
« späť
informacna-tabula---vieden.jpg

V momente, ako sa na letiskových informačných tabulách objavia slová delayed (oneskorený) či  cancelled (zrušený), sa mnohým cestujúcim objavia vrásky na čele a ich „dovolenková“ nálada zmizne ako para nad hrncom.

Skôr než odídete z domu, mali by ste ste si by ste  podrobne preštudovať podmienky leteckého prepravcu uvedeného letu, pozrieť si prinajmenšom práva spotrebiteľa a práva na ochranu cestujúcich.

 

Ďalším bodom vašej dôkladnej prípravy by malo byť zistiť si predpoveď počasia na nasledujúce dni (ktoré však môže aj nemusí let ovplyvniť) a prípadne si nájsť informácie o plánovanom zrušení alebo presune letu.

 

 

 

Základom by malo byť, zabezpečenie cestovného či zdravotného poistenia, prípadne si treba zabezpečiť poistenie storna letenky. Obzvlášť veľkú pozornosť by ste mali venovať "malým písmenkám" v zmluve, ktoré si cestujúci často nevšímajú.

 

 

Ak by ste sa predsa len dostali do nepríjemností, treba si zachovať chladnú hlavu a nerobiť paniku. V prvom rade  by ste sa mali čo najskôr skontaktovať s leteckým prepravcom a poradiť sa, ako sa bude riešiť vzniknutá problémová situácia. Majte na pamäti, že každá situácia je riešiteľná a krik a nadávky slušným ľudom do úst nepatria. Vždy ponižujete v prvom rade seba a nie personál, ktorému nadávate. Treba myslieť na to, že všetky problémy majú aj svoje riešenia.



© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent